Держлісагентство удосконалюватиме форми та методи роботи щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення. Необхідно підвищити об’єктивність, всебічність та вчасність розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства. Про це сьогодні повідомив Голова Державного агентства лісових ресурсів Андрій Заблоцький під час проведення особистого прийому громадян.
Зазначимо, що за 2019 рік на розгляд і вирішення до відомства надійшло 730 звернень, з них 17 колективних.
Із 730 звернень:
– заяв – 436 (59,7%) звернень;
– скарг – 276 (37,8%) звернень;
– пропозицій – 18 (2,46%) звернень.
За звітний період надійшло 17 колективних звернень, або 2,32% від загальної кількості звернень громадян. З урахуванням колективних звернень впродовж 2019 року до Держлісагентства звернулося 1058 громадян.
За характером звернення стосувалися питань навколишнього середовища і природних ресурсів, соціального захисту, праці та заробітної плати, земельних відносин та ін. Держлісагентство тримає на постійному контролі хід розгляду питань, порушених у зверненнях громадян.
Адреса для письмових звернень: вул. Ш. Руставелі, 9а, м. Київ, 01601
Телефон для довідок за зверненнями громадян: (044) 235-55-06, факс: (044) 235-77-24.
Також у Держлісагентстві працює «гаряча лінія» за номером 0-800-604-473 (щоденно, з 10:00 до 17:00 (крім святкових та вихідних днів), у п’ятницю з 10:00 до 16:45).
Офіційна електронна адреса для листування: sprava@forest.gov.ua
Прес-служба Держлісагентства