На Сумщині додалося лісових доріг

«У поточному році лісогосподарські підприємства Сумського обласного управління лісового та мисливського господарства збудували 21 км лісових доріг та 16, 4 км земляного полотна», –  повідомив на засіданні колегії Сумського обласного управління лісового та мисливського господарства   перший заступник начальника управління Віталій Ігнатченко при розгляді питання про підсумки будівництва лісових доріг підприємствами управління у 2018 році.

Віталій Ігнатчнко зазначив, що цьогорічний план будівництва доріг підприємства виконали на 117 % та на 116 %  – план по спорудженню земляного полотна.

Два підприємства, Середино-Будське та Сумське, спрацювали понад план. У Середино-Будському лісгоспі з запланованих 3 км дорожнього покриття та 2 км земляного полотна збудували відповідно 4,5 км та 2 км.

У Сумському лісгоспі з запланованих 1,3 км спорудили 3 км дорожнього полотна та підготували під будівництво наступного року 3 км земляного полотна при плані 1 км.

Решта лісогосподарських підприємств управління спрацювала в межах планових показників.

Також перший заступник начальника проаналізував хід будівництва лісових доріг за весь період будівництва.

Він зазначив, що займатися цією справою лісгоспи області почали у 2008 році і за 10 повних років встигли спорудити понад 240 км лісових доріг. Аналізуючи динаміку, він констатував, що пік будівництва припадає на 2015 рік (40,7 км).

З проведеного загального аналізу в розрізі підприємств він відзначив роботу Свеського (37,6 км), Сумського (34,8 км) та Середино-Будського (28,6 км) лісгоспів. Більше як по 20 км лісових доріг додалося за 10 років на дорожній карті Тростянецького (23,7 км), Краснопільського (22,6 км) та Шосткинського (20,4 км) лісгоспів.

У підсумку розгляду даного питання начальник Сумського ОУЛМГ Віктор Чигринець наголосив на необхідності продовження цієї роботи у 2019 році. Адже за час будівництва і експлуатації лісових доріг, вони не лише повністю себе виправдали у лісогосподарській діяльності – це і скорочення лісовозних шляхів, що включає у себе продовження терміну роботи техніки, заощадження енергоресурсів та ін., це і доступ до лісу на випадок пожеж,  а  ще й велика користь місцевим громадам і просто людям. Бо деякі лісові дороги – це єдине сполучення між віддаленими селами. А у інших випадках, враховуючи незадовільний стан доріг транспортного призначення, це достойна їм альтернативна.

 

 

Прес-служба Сумського ОУЛМГ